titan-chatbanner

ادعای جالب حمید استیلی درباره بازی پرسپولیس & النصر روز نو

حمید استیلی درباره شکست اخیر پرسپولیس در اولین بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی در آسیا همیشه برای باشگاه های ما سخت بوده و در این مدت اکثر تیم های درجه یک آسیا خود را تجهیز کرده اند. با این تیم ها حضور بزرگ ترین ستاره های دنیا اما هنوز پرسپولیس می توانست بازی بهتری مقابل نصر انجام دهد اما در این بازی بچه ها حتی 50 درصد خودشان نبودند و در نهایت پرسپولیس بازی را باخت تا شروع خوبی نداشته باشد. در این تورنمنت – آنها انجام دادند، شکست توسط عوامل زیادی ایجاد شد

وی در خصوص دلایل ناکامی پرسپولیس مقابل النصر توضیح داد: بخش مهمی از ناکامی پرسپولیس در این بازی مشکلات روحی و روانی این تیم بود. ببینید افرادی مثل علیریزو بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، محمد حسینی کنعانی و وحید امیری که در جام جهانی حضور داشتند و تجربه بازی با ستاره ها را داشتند، در این دیدار با ستاره هایی مثل رونالدو شرایط خوبی داشتند، اما تقریبا بقیه افراد اینها را دارند. شرایط تبلیغات زیادی از حضور رونالدو در ایران منتشر شد، خیلی ها پرسپولیس را فراموش کردند! ضمن اینکه «پرسپولیس» در این دیدار برخلاف سایر بازی ها شجاعانه بازی نکرد و احتیاط روحیه تیم بود. این بازی محتاطانه منجر به عقب نشینی غیرارادی و افزایش فاصله ردیف ها شد و نصر از این موضوع نهایت استفاده را کرد.

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: شب قبل از بازی در اردو بودم و با کادرفنی صحبت کردم. مشکلی که یحیی در شب بازی نسبت به آن ابراز نگرانی کرد، وخامت و وضعیت بد زمین بود که دو ستاره پرسپولیس مصدوم شدند و پیش بینی نگرانی یحیی از وضعیت بد زمین به جایی نرسید. علاوه بر این، آسیب داخل زمین نقش مهمی در خطای اول میلاد سرلک داشت و داور با کارت زرد او را جریمه کرد، اخطاری که در نهایت باعث شد سرلک در نیمه دوم اخراج شود و پرسپولیس به نتیجه نرسید. 10 بازیکن در نیمه دوم برنامه های کادرفنی آشفته شد و فضای بیشتری را در اختیار نصر قرار داد. معتقدم اگر سرلک اخراج نمی شد، «پرسپولیس» به نصر نمی باخت.

وی با اشاره به اینکه کار پرسپولیس با این شکست تمام نشده است، گفت: پرسپولیس 5 بازی دیگر دارد و این تیم می تواند این شکست را جبران کند. دور اول و بازی اول به فینال آسیا رسیدند اما پسرها توانستند این ناکامی را جبران کنند.هنوز نباید از این تیم ناامید شوید.درست است که امتیاز گرفتن از النصر برای قهرمانی جدی ترین حریف رقابت های گروهی برای ما اتفاق خوبی تلقی می شد اما «پرسپولیس» می تواند شکست اخیر خود در تهران را با برد مقابل «الدحیل» جبران کند.

پیشکسوت تیم ملی به تشریح وضعیت تیم امید و بزرگسالان نیز پرداخت و تاکید کرد: با اخراج تیم امید از دور اول انتخابی المپیک، این نسل از فوتبال ما 4 سال مهم دیگر را از دست داد. با این حال، برخی نادرستی ها نقش زیادی در این شکست داشتند. در حال حاضر تیم امیدوار است بازی های آسیایی را پشت سر بگذارد و امیدوارم این تیم بتواند در هانگژو قهرمان شود تا ناکامی قبلی را فراموش کند. این تیم از نظر شخصیتی و بازیکنان مهره های خوبی دارد که اگر خوب کار کنند این نفرات می توانند پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان ما در سال های نه چندان دور باشند.

سرمربی سرشناس فوتبال ایران در مورد تیم بزرگسالان گفت: تیم ملی جام ملت ها و رقابت های مقدماتی جام جهانی را در پیش رو دارد، بنابراین نیاز به برنامه ریزی خوب و به خصوص حریفان دارد که متاسفانه در مرحله انتخاب سرپرست هستند. سرمربی تیم ملی کشورمان، حدود 5-6 یک ماه شکست خوردیم و از دست دادن آن زمان باعث شد که تقویم فیفا را برای بازی دوستانه مقابل تیم های قدرتمند از دست بدهیم. به هر حال در مرحله گروهی جام ملت ها مشکل خاصی نداریم اما در مراحل بعدی باید با تیم های درجه یک آسیا بازی کنیم و این می طلبد که بهتر وارد این رقابت ها شویم. آماده سازی. با این حال تاکید می کنم از نظر پتانسیل فردی شرایط خوبی داریم و شانس کسب عنوان خوبی در جام ملت های آسیا را داریم.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما