خرید دیزل ژنراتور قیمت دیزل ژنراتور 20 آبان پارت دیزل

نسل اولیه موتورهای دیزل دوام و کارایی خوبی نداشتند دیزل ژنراتور برق به همین دلیل خریداران موتورها را بازگردانند.

دیزل ژنراتور

موتور (Engine) همان‌گونه که از نامش پیداست، مانند موتور یک وسیله نقلیه است، با این تفاوت که منبع انرژی الکتریکی بزرگ‌تری دارد و می‌تواند انرژی الکتریکی بیشتری تولید کند. در یک ژنراتور استاندارد، هر لیتر سوخت دیزل نزدیک به ۱۰ کیلو‌وات‌ ساعت انرژی الکتریکی تحویل می‌دهد.

انواع و کاربردهای دیزل ژنراتور

ترانسفورماتورهای جریان برای تبدیل و نظارت جریان زیاد دینام به جریان پایین تر استفاده می شوند.

طرز فعالیت موتورهای دیزلی بر پایه احتراق سوخت های مایع صورت می پذیرد. حرکت چرخشی ایجاد شده توسط احتراق داخلی در موتور همان عامل تولید نیروی برق در موتورهای دیزلی می باشد.

دیزل ژنراتور 100 کاوا ایوول

شرکت این کارخانه در تولید شناورهای دریایی، دیزل ژنراتور و موتورهای دیزلی فعالیت های گسترده ای دارد. شما باید یکی از این انواع را با توجه به به محیط مورد استفاده و نوع کارکرد آن ها انتخاب کنید. برای داشتن بهترین انتخاب را در خرید دیزل ژنراتور دست دوم (استوک) یا نو داشته باشید، قبل از انتخاب این نکات را در نظر بگیرید و یا از مشاوره رایگان خرید ژنراتورهای دیزلی دشت نور استفاده کنید.

میزان مصرف سوخت در این دستگاه ها از اهمیت زیادی برخوردار است و بایستی مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین ممکن است نصب های ضد لرزش را روی قاب پایه مشاهده کنید، که به جلوگیری از انتقال لرزش به قاب هنگام کار موتور کمک می کند. دیزل ژنراتورهای که در یک کانوپی محافظ قرار گرفته و بر روی شاسی نصب می شوند به راحتی قابل حمل بوده و نصب و راه اندازی آنها زمان زیادی را نمی برد. شرکت بینش ابتکار خاورمیانه طیف کاملی از خدمات را برای نصب دیزل بر روی شاسی استاندارد و همچنین ساخت شاسی به سفارش مشتری ارائه می دهد.

قدرت و کارایی بالا:

در این حالت، شیر ورودی و تخلیه بسته می‌مانند و گازهای داغ و هوای فشرده در سیلندر پخش می‌شود و سبب حرکت پیستون به سمت پایین می‌شود تا اینکه به نقطه پایین برسد. عملکرد دیزل ژنراتور به طور خلاصه طی چهار مرحله مکش، تراکم، احتراق و تخلیه صورت می‌گیرد. ژنراتور‌ها خودبه‌خود برق تولید نمی‌کنند بلکه ژنراتور‌ها وسایلی‌اند که از انرژی الکتریکی برای تولید بار الکتریکی استفاده می‌کنند که این بار را از طریق جریان الکتریکی منتقل می‌نمایند. اما باید دقت کرد که انجام ذخیره سازی گازوئیل ساده دارای ریسک بالایی است و ممکن است آتش سوزی را نتیجه دهد.

  • Diesel generator به علت مصرف سوخت فسیلی و فعالیت مکانیکی که دارند دارای سر و صدای زیادی هستند.
  • شرکت‌های بسیاری در سراسر جهان در تولید دیزل ژنراتور فعال هستند و بازار رقابتی این محصول باعث شده این شرکت‌ها محصولات خود را با امکانات، کیفیت و بهره‌وری بهتری در اختیار مصر‌ف‌کننده قرار دهند.
  • فارادی در اوایل دهه ۱۸۳۰ القای الکترومغناطیسی را کشف کرد (یا حداقل، توصیف کرد).
  • توجه داشته باشید که قیمت پایین‌ برخی اسمبل‌های انجام شده برای سرهم کردن اجزای ژنراتور منجر به بروز عواقب عملکردی عدیده‌ای در کارکرد مورد انتظار از دستگاه خواهد شد.

تعمیر و نگهداری از این اجزای اصلی ژنراتور تاثیر بسزایی در عملکرد مناسب آن دارد. فعالیت این برند در کشور آمریکا صورت می پذیرد که به عنوان یکی از تخصصی ترین تولید کنندگان ژنراتورهای صنعتی محسوب می شود. قدرت خارق العاده دیزل ژنراتورهای کامینز زبان زد مشتریان است و افرادی که از محصولات این شرکت استفاده می کنند و رضایت کامل را از  کارکرد مطمئن دستگاه دارند. این شرکت انگلیسی انواع دستگاه های دیزلی را تولید می ‌کند که توان بالایی در تولید انرژی دارند.

گازوئیل به نسبت سایر منابع سوختی در دمای بسیار بالاتری می‌سوزد و همین مسئله آن را به سوختی کارآمدتر و قدرتمندتر تبدیل کرده ‌است. یکی از کاربرد‌های این دستگاه، بکارگیری آن در زمینه حمل و نقل جاده‌ای است. باید بدانید که در ماشین‌های حمل و نقل سنگین مانند کامیون از موتور دیزلی استفاده می‌شود.

دیزل ژنراتور

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما