لینک سازی خارجی چیه؟ + تأثیرات لینک سازی خارجی بر سئو مهندس پیمان محمدپور

یکی دیگر از مزایای استفاده از پیوند های خارجی این است که بدون واسطه می توانید نام خودتان و یا برندتان را معرفی کنید. شما با تولید محتوای با کیفیت و انتشار آن در فضای گوگل و یا شبکه های اجتماعی باعث می شوید که رقیبان و کاربران با شما و کسب و کارتان آشنا شوند. سایت های معروف و پربازدید زیادی وجود دارند که شما می‌توانید مطالب خود را در آن‌ها منتشر یا بازنشر کنید؛ این روش یکی از بهترین استراتژی های لینک سازی چند لایه است. ابتدا باید سایت های مرتبط با فعالیت کاری خود را پیدا کنید و در میان آن ها مطالب با کیفیت خود را با لینک دادن به منبع که سایت خودتان است، قرار دهید. برخی از این گونه سایت‌های وبلاگی omigo.ir ، blog.ir ، virgool.io  و …

این ابزارها می‌توانند گزارش‌هایی نیز درباره کیفیت لینک‌ها، نوفالو یا دوفالو بودن آن‌ها، قدرت صفحات و دامین‌ها، خرابی لینک‌ها و … به شما ارائه دهند. برای محصولات خود یک دوره تست رایگان در نظر بگیرید و سرویس‌های خود را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار دهید. این ایده باعث می‌شود مخاطبان شما در دایره مشتریان VIP قرار بگیرند و به انتشار مطلب درباره برند شما تشویق شوند و در نهایت از شما و خدماتتان نام ببرند. چرا که احتمال دارد ساعت‌ها برای تولید محتوا وقت بگذارید ولی هیچ لینکی دریافت نکند. برای سفارش رپورتاژ آگهی در این وب سایت ها میتوانید در سایتهایی که خدمات فروش رپورتاژ ارائه میدهند اقدام نمایید. در صورتیکه هر بخش از این 25 فاکتور سئو بک لینک را کامل متوجه نشدید میتوانید در بخش نظرات سوالات خود را مطرح نمایید تا بتوانیم بهتر راهنماییتان بکنیم.

به بیانی دیگر موتورهای گوگل عملکرد یک سایت را بر اساس نظرات و رفتار کاربران ارزیابی می کنند. بنابراین باید از استراتژی مناسبی برای این نوع لینک سازی استفاده کرد. اگر می‌خواهید سایت وب‌سایت‌ها به شما لینک بدهند، باید محتوایی تولید کنید که برای آن‌ها ارزشمند باشد. در این مرحله از آموزش لینک سازی خارجی، ما به تکنیک‌ها و ترفندهایی اشاره می‌کنیم که به شما در این امر کمک می‌کنند. بعد از ایجاد لینک با کمک تکنیک‌های لینک سازی خارجی 2023، قدم بعدی نظارت بر آن‌ها است.

لینک خارجی در واقع هایپرلینکی است که دامنه‌های غیر از منبع داخلی را هدف قرار می‌دهد. برای مثال اگر سایت دیگری به وب‌سایت شما لینک دهد، به آن لینک خارجی گفته می‌شود. همچنین اگر شما هم در سایت‌تان به یک وب‌سایت دیگر لینک بدهید، باز هم می‌توان آن را لینک خارجی در نظر گرفت. پیدا کردن صفحات مرجع و لینک گرفتن از آن‌هاتلاش کنید از صفحات مرتبط با محتوا و ‌سایت خود لینک دریافت کنید. می‌توانید برای صفحات آن‌ها مطلبی تولید کرده و با ارسال ایمیل به روشی که در بخش قبل گفتیم از صاحب ‌سایت بخواهید که آن را به محتوای خودش اضافه کند.

طراحی سایت تخفیف گروهی

از همین رو توجه به چگونگی لینک سازی مصنوعی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و خود به عنوان یک ریسک بالا شناخته می‌شود. گزینه‌ی آخر می‌تواند این ابزار را برای شما تبدیل به ابزاری کلیدی کند، زیرا هدف لینک سازی خارجی و سئو این است که از رقبای خود پیشی بگیرید. با اطلاع داشتن دقیق از فعالیت رقبای خود و پروفایل لینک سازی آن‌ها، شما درک بهتری از استراتژی‌های آن‌ها خواهید داشت و می‌توانید از آن روش‌ها برای بهبود لینک سازی خارجی خود استفاده کنید. به خصوص اگر در مرحله ی اول لینک سازی کاربران زیادی صفحات شما را انتخاب کرده و دنبال کرده باشند. شما با لینک سازی داخلی از مقاله ها و مطالب قدیمی تر و پربازدیدتر به مقالات جدیدتر می توانید دیگر صفحات سایتتان را نیز محبوب کنید. لینک سازی خارجی به روش های مختلفی صورت می گیرد از خرید لینک قوی گرفته تا لینک سازی خودکار و لینک سازی کلاه خاکستری و سفید و تبادل لینک.

لینک خارجی در سئو یک عامل کوچک و در عین حال مهم است بنابر این باید به آن توجه زیادی شود. هنگامی که در حال ایجاد یک وب سایت جدید هستید یا اگر در حال حاضر یک وب سایت تأسیس شده دارید، نباید از فعالیت های تعاملی و رتبه بندی مربوط به پیوندهای خارجی چشم پوشی غافل شوید. این مورد یکی از سخت ترین معیارها برای دستکاری غیرطبیعی در رتبه های نتایج جستجو است. بنابراین، یکی از بهترین روش ها برای موتورهای جستجو جهت تعیین ارزش و افزایش رتبه سایت به شمار می آید. در آموزش لینک سازی خارجی بهتر است به تاثیر این روش هم اشاره‌ای داشته باشیم. این روش موجب می‌شود که شما رتبه بهتری در موتورهای جستجو به دست آورید.

برای اینکار، باید صفحاتی از سایت را شناسایی کنید که تعداد بک لینک‌های بیشتری دارند. چرا که گوگل بک لینک‌ها را به‌عنوان رأی مثبت در نظر گرفته و اعتبار صفحه را افزایش می‌دهد. لینک سازی خارجی هنوز هم میتواند برگ برنده ای باشد برای رفتن به لینک یک گوگل، اما لینک بیلدینگ باید طبق استراتژی و کاملا به صورت تخصصی انجام شود. هرگونه اشتباهی در لینک سازی موجب پنالتی شدن وبسایت میشود و تمام زحمات شما را به باد خواهد داد. اصل و اساس ساخت بک لینک برای سایت طبیعی رفتار کردن در لینک سازی خارجی است که باید به نکات گفته شده در این رابطه توجه ویژه ای داشته باشیم.

مسلما فروم ها و سایت های پرسش و پاسخ بسیاری را در زمینه کاری خود میشناسید. میتوانید با عضو شدن در آنها و فعالیت به سوالات کاربران تا حدود زیادی پاسخ دهید. شرکت کردن مکان هایی که باعث اعتبار سایت شده و امکان اشتراک گذاری مطالب را بالا می برد بسیار اهمیت دارد. شما می توانید در بخش اطلاعات کاربری آدرس سایت خود و همچنین در بخش امضای کاربری آدرس لینک خود را همراه با انکرتکست ایجاد کنید.

ایجاد مقاله‌های مناسب با محتوای مفید، که علاوه بر افزایش سطح اطلاعات کاربران، آنها را با حرفه و محصولات شما نیز آشنا می‌کند. در آخر هم باید گفت که برای داشتن سایتی که از نظر سئو عملکرد خوبی دارد، باید به تمام موارد این مقاله توجه کافی داشته باشید. یادتان باشد که داشتن ارتباط خوب با سایت‌های دیگر، می‌تواند به افزایش تعداد بک لینک های شما کمک کند.

به‌طورکلی، لینک بیلدینگ خارجی یکی از جنبه‌های حیاتی سئو است و می‌تواند به شدت بر رتبه‌بندی و دیده شدن یک وب‌سایت در موتورهای جستجو تاثیر بگذارد. با ایجاد محتوای ارزشمند و ایجاد روابط با سایر وب‌سایت‌ها، مشاغل و صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند استراتژی لینک سازی خارجی خود را بهبود بخشند و اعتبار و شهرت آنلاین خود را افزایش دهند. با افزایش رقابت در حوزه‌های مختلف، اهمیت کسب رتبه‌های بالاتر در نتایج جستجو به بخشی جداناپذیر از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال هر کسب‌وکار تبدیل شده است. از آنجا که لینک سازی یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های سئو برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو محسوب می‌شود، آموزش لینک سازی خارجی به عنوان یکی از موضوعات مهم در دنیای دیجیتال و سئو، بسیار مفید واقع می‌شود. در این مطلب به آموزش کامل لینک سازی در سئو، اهمیت و اصول آن خواهیم پرداخت.

در نهایت باید لینک سایت خود را در تصویر قرار داده و آن را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنید. در رپرتاژ آگهی یک محتوای منحصر به فرد و متناسب با حوزه کاری خود آماده کرده و کلماتی که قصد لینک‌دار کردن آن‌ها را دارید، مشخص می‌کنید. با اینکار، هم شما لینک مورد نظر را دریافت می‌کنید و هم سایت منتشر کننده، یک محتوای عالی به دست می‌آورد. این ابزار همه موارد تاثیرگذار در سئو را بررسی کرده و گزارش جامعی را در اختیارمان قرار می‌دهد. برای پیدا کردن لینک‌های شکسته با Screaming frog کارهای زیر را انجام دهید.

لینک سازی جزء مهمی از آموزش سئو است و قبل از هر کاری باید آن را به خوبی یاد بگیرید. بدون شک شنیده اید که لینک سازی اصول خاص خود را دارد و با توجه به سایت مورد نظر، باید استاندارد‌هایی رعایت شود. بسیاری از حوزه‌های کسب‌وکار، دارای دایرکتوری هستند که با درج اطلاعات خود در آن می‌توانید به سایت خود لینک بدهید و کاربران هدف خود را جذب کنید. دایرکتوری‌ها، سایت‌هایی هستند که اطلاعات کسب‌وکارهای مختلف را یک جا جمع می‌کنند و به کسانی که به دنبال آن هستند ارائه می‌دهند. برخی از مقاله‌هایی که مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرند، آن‌هایی هستند که درباره موضوعی نظر شخصی داده‌اند و از تجربه و عقایدشان مطلبی منتشر کرده‌اند. دقیقا یکی از مواردی که باعث می‌شود محتوایی توسط دیگران لینک دریافت کند و در جاهای مختلفی منتشر شود، نظرات و توصیه‌های خود نویسنده است که باعث شده است آن مطلب اعتبار و ارزش ویژه‌ای پیدا کند.

محققان دریافتند که بهترین صفحات وب صفحاتی هستند که لینک سازی قوی تری دارند. یکی از کار هایی که رقبای شما برای پنالتی کردن سایت شما می کنند استفاده از لینک سازی خارجی در سایت های مختلف با نام سایت شما است. این لینک سازی به صورت کاملا غیر اصولی و با کلمات و موضوعاتی انجام میشود که باعث حساسیت گوگل نسبت به شما شود. بعضی از وبسایت ها به مقدار زیادی در آن ها پیوند سازی خارجی انجام شده است و بعد از مدتی این سایت ها اسپم میشوند. این نوع سایت ها به هیچ عنوان برای لینک گذاری خارجی مناسب نیستند زیرا ارزش و اعتبار لینک شما را کاهش میدهند.

همانطور که متوجه شدید، تکنیک‌های مختلفی برای لینک سازی داخلی وجود دارد. در صورتی که خودتان سایت دارید یا سئو یک سایت را بر عهده گرفته‌اید، حتما استراتژی مناسب برای سئو طراحی کنید تا بعدا مشکلی به وجود نیاید. در صورتی که لینک سازی داخلی به صورت غیر اصولی انجام شود، الگوریتم آن را به‌عنوان اسپم شناسایی کرده و از نتایج جستجو حذف می‌کند.

این کار با لینک سازی خارجی درست و کسب external link از سایر صفحات معتبر میسر است. در واقع لینک سازی خارجی می‌تواند موجب کسب «رای اعتماد» برای سایت شما از طرف دیگر سایت‌های با page authority بالا شود. همانطور که پیش تر گفته شد، سایت ها تنها با توجه به تعداد لینک هایشان رتبه بندی نمی شوند.

طراحی سایت فروش فایل

خزنده‌های گوگل با استفاده از لینک ها مسیر‌هایی برای رفت و آمد خواهند داشت. آن‌ها مسیر خود را انتخاب کرده و در صورتی که صفحه ای لینک داخلی و خارجی نداشته باشد به معنی بن‌بست است. بن‌بست‌ها علاوه بر این که از نظر گوگل مضر هستند، بلکه باعث می‌شوند کاربران نیز از صفحه خارج شوند.

تصور کنین که در حال نوشتن مقاله‌ای هستین درباره رفتارهایی هستین که یک سگ در روز جشن (هرجشنی) میتونه داشته باشه. لینک سازی به طور کل خیلی گسترده‌تر از چیزی هست که بخوام همه موارد اون رو در این مقاله جا بدم ولی شما میتونین به راهنمای لینک سازی در قسمت پایین مراجعه کنین تا اگه با اون آشنایی ندارین، مواردی رو یاد بگیرین. در اولین قدم برای رسیدن به لینک سازی خارجی مناسب، لازم است تا با معنا و مفهوم اصلی آن آشنا شویم.

این یکی از بهترین تکنیک ها برای افزایش رتبه شما در SERP های مختلف (صفحات نتایج موتور جستجو) است. در مصاحبه ای با مت کاتس، اریک انج درباره دیدگاه خود در مورد روش بسیار خوب لینک سازی قوی در شبکه هایی مانند توییتر، فیسبوک و گوگل پلاس سخن گفت. یکی از بهترین ابزارهای موجود برای به دست آوردن نمایی متناسب از پروفایل بک لینک ها Ahrefs است.

  • اگر محتوای جدیدی در سایت منتشر نکرد‌ه‌اید، می‌توانید با کمک تکنیک‌های بازاریابی محتوایی و تحقیق کلمات کلیدی، فرصت‌های زیادی را برای تولید محتوا پیدا کنید.
  • تسلط بر این فرآیند بهینه سازی ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد، اما مطمئن باشید که تلاش شما ارزش خواهد داشت.
  • ما چندین ابزار پشتیبانی را آزمایش کردیم و قطعا یکی از بهترین ها در این زمینه است.
  • با قرار دادن لینک این سایت‌ها در Disavow Links، گوگل آن‌ها را نادیده می‌گیرد.

برای لینک دهی تصاویر در سایت وردپرسی می توانید از دو روش استفاده کنید. اگر بخواهیم ساده‌تر بگوییم، داشتن ۱۰۰ لینک خارجی از ۱۰۰ وب‌سایت مختلف، بهتر از داشتن ۱۰۰۰ لینک خارجی از یک وب‌سایت است. فقط کافی است در فرایند خلق محتوا به فکر ارائه مطالبی باشید که برای کاربران، جذاب و خواندنی باشد و ارزش به اشتراک‌گذاری را نیز داشته باشند. زیرا اگر مقاله شما بیش از حد به یک صفحه خاص شبیه باشد، موتورهای جستجو آن را سرقت در نظر می‌گیرند. هیچ مشکلی ندارد که بخواهید از تصاویر یا ویدیوهای دیگر مربوط به سایر منابع در سایت‌تان استفاده کنید.

بلکه با اینکار به کاربران کمک می‌کنیم تا محتواهای مرتبط را پیدا کنند. قرار دادن لینک‌های زیاد نه تنها کمکی به سئو On-Page نمی‌کند، بلکه باعث آزار و اذیت کاربران خواهد شد. به محتوایی از سایت که هیچ لینک داخلی از سایر صفحات ندارد، محتوای یتیم (Orphaned Pages) می‌گویند.

استفاده از پست مهمان در ایران ناشناخته است و تعداد کمی از این قابلیت استفاده می کنند.اما امروزه سایت های بسیاری وجود دارند که تولید محتوا برای آن ها سخت و یا به دلیل نداشتن وقت کافی، امری دشوار می باشد. در چنین شرایطی اگر بتوانید چنین سایت هایی را پیدا کنید، می توانید از آنها بخواهید در ازای تولید محتوای رایگان برای آنها، لینکی را به سایتتان بدهند. در این روش شما باید دنبال سایت هایی بگردید که در میان محتوای سایتشان نام برند شما را بدون لینک گذاشته اند. به گفته سایت Moz، موتورهای جستجو دارای محدودیت خزیدن هستند و تقریبا در هر صفحه 150 لینک را بررسی می‌کنند.

در صورتی که بدون کد نویسی یا افزونه لینک سازی انجام شود، لینک سازی دستی صورت گرفته است‌. یعنی زمانی که لینک هایی را خودتان می‌سازید و به دیگر مطالب سایتتان مرتبط می‌کنید. با کمک استراتژی‌ روابط عمومی برند خود، از اخبار و بیانیه‌های جدید، محتوایی تهیه کنید و اول آن را در سایت خود منتشر کنید و از رسانه‌های خبری بزرگ بخواهید به‌خوبی آن خبر شما را پوشش دهند. در بازاریابی مشترک (Co-Marketing) دو برند با یک دسته مخاطب مشترک تصمیم می‌گیرند با یکدیگر روی انتشار یک محتوا یا راه‌اندازی کمپین کار کنند. همکاری با دیگر برندها باعث می‌شود به کانال‌ها و رسانه‌های بیشتری دسترسی پیدا کنید و با هزینه کمتر اما لینک‌های بیشتر، اطلاع‌رسانی گسترده‌ای درباره برند خود داشته باشید.

در واقع با تحلیل رقبا می توانید به عنوان مثال بفهمید مخاطبان کسب و کار شما بیشتر در کجاها هستند، رقیبانتان از چه جاهایی بیشتر استفاده می کنند. شما می‌توانید در تبادل نظرهایی که توسط وب سایت‌های مختلف، ارائه می‌شود شرکت کنید و با معرفی خودتان و کسب‌وکارتان، لینک‌های طبیعی حرفه‌ای را به سمت وب سایت‌تان روانه کنید. جدا از تعریف بالا دو سبک متفاوت دیگر لینک‌سازی خارجی نیز وجود دارد که از آن به عنوان لینک بیلدینگ خارجی طبیعی و دستی یاد می‌شود، در ادامه به صورت کامل با جزئیات این دو روش فرایند لینک‌سازی آشنا خواهیدشد. لطفا گیج نشوید، این نوع لینک سازی مفهوم سخت و پیچیده‌‌ای نیست و قرار است به صورت کامل در این مقاله با آن آشنا شوید. برای اینکه به صورت دقیق‌تر با مفهوم چیستی لینک سازی خارجی آشنا شوید، بهتر است در ابتدا به سراغ انواع روش‌های لینک بیلدینگ خارجی برویم.

اگر گوگل متوجه لینک گذاری شما به صورت دستی و یا همان مصنوعی شود شما را در آن کلمه مورد نظر از نتایج خود حذف خواهد کرد و یا سایت شما را پنالتی میکند . تصورات و برداشت های غلطی در رابطه با لینکسازی وجود دارد که موجب شده عده ای بیاندیشند این امر از نظر گوگل خوشایند نبوده و غیر قانونی است. نظریه های زیادی بر مبنای تغییرات الگوریتم پنگوئن بیان شد بعضی از آنها معتقد بودند در صورت لینک سازی، گوگل سایت را جریمه می کند.

درصورتی‌که ‌سایتی به صفحه‌ای از سایتی دیگر لینک بدهد، آن لینک خارجی محسوب می‌شود. لینک سازی خارجی به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن، یک لینک خارجی تولید می‌شود. در این فرآیند از یک کلمه کلیدی به نام انکرتکست استفاده می‌شود که لینک سایت خارجی روی آن قرار می‌گیرد. همچنین بر اساس بررسی‌های ‌سایت searchenginejournal هر بک‌لینک به‌طور متوسط، بین 3 تا ۱۲ ماه اثر خود را خواهد گذاشت. این بازه، بسیار وسیع است و درواقع به عوامل متعددی مانند کیفیت بک‌لینک، قدرت صفحات و سایت‌ها، نحوه لینک سازی خارجی، موضوع و … بستگی دارد. توجه به ارتباط موضوعی دو محتواوجود ارتباط موضوعی بین صفحه مبدا و مقصد اصل مشترک در همه روش‌های لینک‌ سازی خارجی است.

ابزار Google Analytics ویژگی‌هایی را به شما ارائه می‌دهد که به بهینه‌سازی لینک‌ها روی سایت کمک می‌کند. همچنین به کمک آن می‌توانید همه لینک‌های خارجی موجود در صفحات‌تان را لیست کرده و روی آن‌ها نظارت داشته باشید. شناسایی بک‌لینک‌های خرابدر این استراتژی، بک‌لینک‌های خراب و غیرفعال صفحات مرتبط با محتوای خود را شناسایی کرده و صاحب ‌سایت را از آن‌ها مطلع می‌کنید. در خلال پیامتان به آن‌ها، لینک خود را که می‌تواند جایگزین لینک خراب باشد، معرفی کرده و به ارزش‌های آن، مانند به‌روز بودن، روش تحقیق خاص و … اشاره کنید. در پایان نیز پیشنهاد کنید که شاید این محتوا بتواند نیاز آن‌ها را بهتر برآورده کند. این‌ها سوالاتی هستند که در این مقاله تلاش می‌کنیم به‌تفصیل به آن‌ها پاسخ دهیم.

بسیاری از سایت ها در کنار سایت اصلی خود دارای وبلاگ هایی هم هستند. شما نیز می توانید در کنار سایت خود، وبلاگ داشته باشید و به تولید محتواهای مختلفی متناسب با کسب و کار خود بپردازید. هر کدام از این شبکه های اجتماعی عمومی کاربردهای خاص خودشان را دارند به عنوان نمونه برخی برای فضایی برای اشتراک گذاری مطالب علمی هستند، برخی برای ارتباط کسب و کار ها با یکدیگر هستند. تسمینو بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین پلتفرم سفارش رپورتاژ، بک لینک و تولید محتوا برای شماست تا بتوانید در زمانی کوتاه و به شکلی راحت کسب‌وکارتان را به همه معرفی کنید. یکی لینک‌های outbound و دیگری inbound که به آن بک لینک نیز می‌گویند. تنها تفاوتی که میان این دو نوع لینک می‌توان پیدا کرد، مربوط به دامنه آن‌ها می‌شود.

ابزار رایگان می‌تواند یک ابزار ساده، مانند ماشین حساب تبدیل قیمت ارز باشد یا قسمتی از یک ابزار پیچیده‌تر که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مانند پرسونا‌ساز هاب‌اسپات که به شما اجازه می‌دهد تا ۳ پرسونا به صورت رایگان با آن بسازید یا ابزارهایی که فقط از بعضی ویژگی‌های آن می‌توانید به صورت رایگان استفاده کنید. ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم. اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید. تا چند سال پیش، وبلاگ ها پربازدیدترین مکان ها در فضای مجازی بودند اما هنوز هم وبلاگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. وبلاگ‌ها، یکی از راه های خوب ارزان قیمت برای معرفی کسب‌و‌کار شما به مخاطبان هستند.

سئو وبسایت و استفاده از لینک سازی داخلی و خارجی، امری ضروری برای افزایش رتبه سایت در گوگل و رسیدن به هدف اصلی یعنی درآمدزایی از سایت می باشد. در این بین، لینک سازی خارجی تاثیرگذارترین عامل در افزایش رتبه سایت است. در زبان سئو هر وقت شما کاربر را توسط لینک‌هایی که در وب‌سایتتان ایجاد می‌کنید، به صفحه‌ی دیگری از سایت خود هدایت کنید، لینک سازی داخلی انجام داده‌اید. اما اگر وب‌سایت دیگری کاربرش را به صفحه‌ی شما هدایت کند یا شما از وب‌سایتتان به یک صفحه‌ی سایت دیگر لینک بدهید، لینک خارجی ایجاد شده است. در این مقاله‌ می‌خواهیم به تعریف لینک سازی خارجی و تاثیر آن بر سئو بپردازیم.

  • هنگامی که یک هایپرلینک از یک وب سایت به وب سایت شما لینک می شود، معمولاً به عنوان «لینک ورودی» یا «بک لینک» شناخته می شود، و زمانی که به وب سایت دیگری پیوند می دهید، به عنوان «لینک خروجی» شناخته می شود.
  • علاوه بر این، شما نمی‌توانید در تمام حوزه‌ها یک متخصص تمام‌عیار باشید یا درباره همه چیز اطلاعات داشته باشید.
  • از سوی دیگر، لینک‌های خارجی به موتور جستجو گوگل می‌گویند که لینک و سایت مربوطه را دنبال کنند و بحثی را ایجاد کند که به آن “link juice” می‌گویند.
  • به جهاتی نیز باید این سبک از لینک‌سازی را از موثرترین‌ها در برندسازی و بهبود سئو بدانیم.
  • شما با ثبت کردن محتوای خود در سایت های ویکی به علاوه آشنایی مخاطبان با محتوای خود می توانید آن ها را با برند خودتان  آشنا کنید.
  • البته باید مراقب باشید بیش از حد از انکرتکست‌های یکسان استفاده نکنید.

برای این کار کافی است گزینه Links را در منوی کنار انتخاب کرده تا بتوانید گزارشات مربوط به لینک‌های خارجی و داخلی را دیده و به گزینه‌های مدیریتی دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید از Google Search Console برای مدیریت لینک‌های خارجی و داخلی سایت‌تان استفاده کنید. با این کار شما می‌توانید اطلاعات خود را شفاف‌تر بیان کنید و در نتیجه از حجم شایعات بکاهید. سایت‌هایی که خبرهای جعلی را نقل می‌کنند، معمولا هیچگاه از لینک منبع استفاده نمی‌کنند. علاوه بر این، ما تلاش می‌کنیم که بتوانیم بهترین تجربه را برای کاربران به ارمغان آوریم.

از اینکه با ما تا انتهای این مقاله همراه بودید بسیار متشکرم، اگر علاقمند به آموزش سئو در مشهد هستید با ما در ارتباط باشید. ۳- هنگامی که خواستید بر روی یک کلمه لینک سازی را انجام دهید حتما آن را bold کنید. ۲- می‌توانید در انجمن های با کیفیت عضو شوید و در تاپیک‌هایی با موضوع کاری فعالیت کنید. دو شهر دیگر اسپانیا پس از مالاگا در جایگاه‌های دوم و سوم به عنوان بهترین شهرهای جهان برای اتباع خارجی قرار گرفته‌اند. مالاگا از نظر اقلیم و آب و هوا در جایگاه نخست بین شهرهای مختلف جهان قرار گرفته است. با این حال این شهر از نظر بازار کار محلی در جایگاه چهل و یکم قرار دارد.

شرکت «اینترنیشنز» هر سال با پرسش از مهاجران خارجی در شهرهای مختلف بهترین و بدترین شهرها برای اتباع خارجی را اعلام می‌کند. استفاده از سئو در دنیای مدرن برای رسیدن به جایگاه بالاتر در سایت‌ها و مرورگرهای مختلف سفارش بک لینک اهمیت بسیاری دارد. همکاری با مشاور سئو در شرایطی که اینترنت تمامی بخش‌های زندگی ما را… یک راه دیگر برای اشتراک گذاری مطالب، استفاده از فرم دعوت دوستان است که بارها در سایتهای مختلف فارسی دیده ایم.

به هر ترتیب هرچه استراتژی قوی تری برای پیشبرد امور وب سایت خود در نظر بگیرید، نتایج بهتری دریافت خواهید کرد. امیدواریم که مطالعه این مطلب از پایگاه دانش سرورپارس برای شما مفید بوده باشد. همچنین برنامه نویس سایت می‌ تواند این ویژگی را به راحتی کد نویسی کند. به طوری که بتوانید مطالب مرتبط را بر اساس کلمات کلیدی موجود در محتوا، به کاربر خود پیشنهاد دهید. سعی کنید از کلمات هم خانواده و کلمات کلیدی دیگر سایتتان نیز استفاده کنید. برای مثال اگر کل بیست لینک خود را روی یک سایت بگذارید کار کاملا اشتباهی است و فکر نکنید به خاطر تعداد لینک هایتان برای سایت خود محبوبیت ایجاد کرده اید.

  • بعد از اینکه صفحات معتبر را شناسایی کردید، از آن به صفحاتی که اعتبار پاینی دارند، لینک سازی کنید.
  • درصورتی‌که مجبور به چنین کاری شدید؛ حتما از تگ نوفالو (No Follow) استفاده کنید.
  • کیفیت بک‌لینک‌هاقبل از لینک سازی خارجی باید کیفیت ‌لینک‌های خارجی که یک سایت روی محتوای خود قرار داده است را بررسی کنید.
  • البته امروزه به شدت محتوا مهم است و اگر مثلا چندین وبلاگ با محتوای بی کیفیت دارید، قطعا مفید نخواهند بود.
  • بسیاری از سایت ها در کنار سایت اصلی خود دارای وبلاگ هایی هم هستند.

برای این کار می‌توانید از ابزارهای آنلاین و آفلاینی که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید. یکی از محبوب‌ترین ابزارها برای آنالیز لینک، Link Analyzer Tool است. نرم افزاری رایگان که کافی است یک صفحه از سایت مورد نظر خود را به آن بدهید و این ابزار لیستی از لینک‌های موجود در آن سایت را به همراه انکر تکست‌های استفاده شده به شما ارائه می‌کند.

• لینک ها به موتورهای جستجو اعلام می کنندکه سایت شما دارای اعتبار است. • بهترین لینک ها، لینک هایی هستند که بطور رایگان توسط سایت های مرتبط ارائه می شوند. • داشتن طرحی برای لینک سازی می تواند برای ساختن یک سایت موفق مفید باشد.

توجه به اعتبار سایت خارجییکی از مهم‌ترین قواعد لینک سازی خارجی توجه به اعتبار دامنه سایتی ست که از آن لینک دریافت می‌کنید. هنگامی‌که سایتی را برای دریافت لینک انتخاب می‌کنید، به اعتبار آن توجه ویژه داشته باشید. بر اساس جدیدترین تکنیک‌های لینک‌سازی خارجی ۲۰۲۳، شما می‌توانید بسته به موضوع محتوایتان، به منبع دیگری لینک دهید و مقاله‌ای را معرفی کنید. در عوض، آن بلاگ برای جبران لطف، به مقالات مرتبط شما لینک خواهد داد.

اولین کار برای گرفتن لینک از طرف یک سایت این است ک ببینید چه نوع لینک‌هایی در آن موجود هستند. اگر محتوای مورد نظر شما با لینک‌های خارجی آن سایت مرتبط است، احتمال زیادی وجود دارد که شما را نیز لینک کنند، اما اگر محتوایتان متفاوت است، بهتر است از آن سایت صرف نظر کنید. برای موفقیت در این زمینه لازم است که با برخی مفاهیم آن کاملا آشنا باشید. پس اگر می‌خواهید در دنیای آنلاین به رقابت بپردازید و از سایرین جلو بزنید، این مقاله را از دست ندهید.

لینک سازی اتوماتیک در وردپرس با استفاده از افزونه Automatic SEO Links انجام می شود. در این روش می‌توانید کلماتی را به عنوان کلمه‌ کلیدی معرفی کنید، هر موقع در متن از آن کلمات کلیدی استفاده کردید، به طور خودکار به صفحه هدف (landing page) لینک می شود. زیرا در صورتی که مطالب تولید شده واقعا جذاب و کاربردی باشد و کاربران از خواندن مقالات لذت ببرند، یا مطلبی به عنوان مطلب پیشنهاد شده توسط نویسنده ارائه شود، قطعا کاربران مقاله بعدی را خواهد خواند. همین موضوع سبب می‌ شود کاربر ماندگاری بیشتری در سایت داشته و مشاهده صفحات توسط او بیشتر شود. آنچه که باید به آن توجه داشته باشید این است که لینک سازی داخلی باید به صورت هدفمند صورت گیرد و برای هر کلمه کلیدی یک صفحه جداگانه در نظر گرفته شود‌.

بنابراین با توجه به کسب و کارتان لازم است که حضور فعال در شبکه های اجتماعی داشته باشید تا بتوانید با مشتریان خود در ارتباط باشید. شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای معرفی محصول، خدمات، مطالب و… مربوط به کسب و کار شما است و جز یکی از موارد مهم محسوب می شود. اینکه کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما بهتر است، بستگی به کسب و کار شما دارد و با توجه به موارد مختلفی می توانید از مناسب ترین آن ها استفاده کنید و باید در این مورد تحقیق کنید. برای اینکه یک مسیر حرفه‌ای برای تولید محتوا وب سایت‌تان داشته باشید در قدم اول باید مشخص کنید که قصد استفاده از کدام روش لینک سازی در خارج از سایت را دارید؟! طبیعی یا دستی؟ این کار به شما کمک می‌کند مسیر ذهنی مشخص‌تری داشته باشید. با این کار در مدت زمان کوتاه خود کاربران با اشتراک مطالب شما در وب‌سایت یا شبکه‌اجتماعی‌شان، لینک‌های خارجی مفیدی به سمت شما روانه می‌کند.

در اکثر سایت‌ها، صفحه اصلی بیشترین اعتبار را در بین همه صفحات دارد. بنابراین با لینک سازی اصولی می‌توانید بخشی از ارزش آن را به سایر صفحات منتقل کنید. حتی امکان لینک دادن از صفحه اصلی به پست‌ها و محتواهای مهم نیز وجود دارد. بعد از اینکه صفحات معتبر را شناسایی کردید، از آن به صفحاتی که اعتبار پاینی دارند، لینک سازی کنید.

لینک گرفتن از شبکه های اجتماعی و افزایش بازدید از طریق آن ها سرعت ایندکس مطالب شما را به شدت بالا میبرد. علاوه براین به برندینگ شما بسیار کمک میکند و یک راه عالی برای تقویت برندینگ است. متیو باربی با تجزیه و تحلیل یک میلیون URL به این نتیجه رسید که همچنان لینک ها بسیار ارزشمند هستند. به طور متوسط تعداد بک لینک های 2 نتیجه ب رتر صفحه اول گوگل معادل 38 % کل بک لینک های صفحه اول گوگل است. برای ایجاد لینک یا هایپر لینک در واتساپ، تنها کافی است تا پیوند مورد نظر را در بخش متن وارد کنید. به این صورت، پیوند به طور خودکار به یک لینک قابل کلیک تبدیل خواهد شد.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما