titanchatbanner

خرید بک لینک دائمی با کیفیت و قوی قیمت و بازدهی عالی

Read more about (XSEO)سفارش لینک سازی here.

حتی خود گوگل هم در ابتدا یک گاراژ فاقد امکانات را به مبلغ ناچیزی اجاره کرد. یادتان نرود که هزینه سئو و بک لینک های وب سایت شما، در حقیقت نوعی هزینه سرمایه گذاری بوده و باعث کسب درآمد شما در آینده می گردد. همچنین از سایت های یوتیوب و آپارات هم برای دریافت بک لینک رایگان غافل نشید بعد از ثبت نام از طریق پروفایل یک قسمت به نام وب سایت داره که می تونید از اونجا لینک بگیرید . به طور خلاصه ، بهترین راه برای رتبه گرفتن بالاتر در گوگل از نظر شرایطی که مشتریان شما به طور فعال در جستجوی آن هستند ، دریافت بک لینک با کیفیت بالا است. در طول شب ، وب سایت های جدید در رتبه های بالای نتایج جستجوی Google برای عبارات جستجوی ارزشمند قرار می گرفتند .

سفارش بک لینک

بک لینک‌ها درواقع لینک‌هایی هستند که از یک سایت به سایت دیگر ساخته می‌شوند. به‌زبان‌ساده، وب‌مسترها در قبال پرداخت پول بک‌لینک دریافت می‌کنند. چنین لینک‌هایی را حتی به‌عنوان پیوندهای ورودی یا خروجی نیز می‌شناسند. موتورهای جست‌وجو مانند گوگل بک‌لینک‌ها را به‌عنوان رای اعتماد در نظر می‌گیرند. به‌عبارت‌دیگر وقتی یک سایت به سایت دیگری لینک می‌دهد، یعنی آن را تضمین می‌کند. به همین خاطر است که صفحات با بک‌لینک‌های فراوان در گوگل رتبه بالاتری دارند؛ به‌خصوص اگر بک لینک‌ها از منابع معتبرتری باشند.

در اغلب موارد این لینک ها توسط گوگل به طور کامل شناسایی و در سرچ کنسول هم ثبت می‌شن. توسط پکیج های جامع، 0 تا 100 مراحل لینک بیلدینگ توسط نشونت انجام خواهد شد. در این مرحله سفارش شما با توجه به نوع و وسعت سفارش، بین 48 ساعت تا حدوداً 3 ماه بعد به صورت کاملا طبیعی  و تدریجی تکمیل می شه. پس همین الان مطالب خود را آپدیت کنید و بیشتر و بیشتر در مورد کسب و کارتان با مخاطبان صحبت کنید. اگر تازه کار هستید، در ابتدا کار مسیر شما کمی ناهموار است و باید برای سایت خود کمی هزینه کنید.

اما اگر کسی ادعای رسیدن به رتبه ای خاص فقط با بک لینک را داد ، توصیه میکنم به گفته های آن فرد شک کنید. اگر قصد خرید بک لینک دائمی از این سایت ایرانی را دارید ، حتما از دائمی بودن بک لینک مطمئن شوید. در این سایت پکیج سوم (به استناد به نوشته های خود سایت) بک لینک دائمی ارائه میکند. همچنین میتوانید رپورتاژ از این سایت خریداری کنید که از بابت دائمی بودن لینک ها خیال شما راحت باشد. اگر به دنبال خرید بک لینک با کیفیت هستید، می توانید برای خدمات بک لینک و رپورتاژ از مجموعه آژانس فرین کمک بگیرید.

علاوه بر این بهتر است سایتی را انتخاب کنید که با زمینه کاری سایتتان متناسب باشد. به عنوان مثال سایت‌هایی که در چند بخش کار می‌کنند، برای چندین زمینه کاری مناسب هستند. قطعاً لینک‌هایی که از سایت‌های معتبر و سئو شده که رنک بالایی دارند به سایت شما منتقل می‌شوند، از نظر گوگل اعتبار بیشتری دارند.

سفارش  بک لینک

در ضمن برای بهبود سئوی سایت خودتان تنها به کسب یا خرید بک لینک اکتفا نکنید چون تا زمانی که تمام فاکتورها و اصول سئو را رعایت نکنید، این کار تأثیر زیادی روی بهبود سئو سایت شما نخواهد داشت. گوگل روش‌های متنوعی برای تشخیص خرید بک لینک و حذف سایت از نتایج گوگل را دارد. مهم‌ترین روش تیم ویژه گوگل است که وظیفه گشت‌وگذار در اینترنت و شناسایی سایت‌های فروشنده لینک را دارند.

در کنار این فعالیت ها، کلیه خدمات مرتبط و ابزارهای لازم نیز ارائه می گردد. ارائه ابزارهایی همچون خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی و همچنین خدمات مرتبط با شبکه های اجتماعی همچون مدیریت پیج اینستاگرام از دیگر خدمات این مجموعه می باشد. همچنین می توانید با خرید پنل پیامک سئوسل، اس ام اس مارکتینگ را نیز با حداکثر قدرت آغاز نمائید.

هدف اصلی خرید بک لینک دانشگاهی افزایش تنوع بک لینک ها و به دست آوردن اعتبار از سایت های دانشگاهی است که تمام این موارد باعث بالا رفتن رتبه می شوند. پکیج حرفه ای افزایش دامین آتوریتی (DA)، باعت ایجاد یک تحول در کیفیت سایت شما می شود. در این پکیج، قدرت دامنه سایت شما را بدون افزایش اسپم اسکور به بالای 50 می رسانیم. بک لینک هایی که به این منظور ساخته می شوند، باکیفیت،  قوی، و دائمی هستند.

سفارش بک لینک

پس اگر خدایی نکرده بک لینک خریدید و گوگل فهمید و جریمه‌هم شدید…به گوگل اعلام کنید که درحال رفع این مشکل هستید و سپس منتظر بمانید تا خشم گوگل فروکش کند. این قضیه ممکن است از یک هفته تا چند ماه طول بکشد، پس صبور بشید و ناامید نشوید. توجه کنید، رعایت توازن در دریافت لینک های فالو، نوفالو و سوشال سیگنال امری است که بسیاری از وبمسترها آن را رعایت نمی کنند . توجه کنید ، رعایت توازن در دریافت لینک های فالو ، نوفالو و سوشال سیگنال امریست که بسیار از وبمستران آن را رعایت نمی کنند .

کافیه فقط با ابزارهایی مثل ahrefs بررسی نمایید تا متوجه شوید که خبری از رپورتاژهای چند میلیونی و یا اجرای کمپین های رپورتاژهای خبری چند ده میلیونی نیست. کاربران از طریق بک لینک داخلی براحتی می توانند بین صفحات یک طراحی سایت جابجا شوند. ربات های موتور های جستجو نیز از طریق همین لینک ها محتوای یک طراحی سایت را شناسایی می کنند. بک لینک داخلی باعث تقسیم شدن اعتبار یک صفحه بین بقیه صفحات می شود. در ساخت بک لینک داخلی توجه داشته باشید بیش از اندازه بک لینک سازی نکنید. توجه داشته باشید که ساخت بک لینک داخلی در منو سایت تأثیر زیادی بر روی سئو صفحه هدف دارد.

ما بهترین تجربه خرید بک لینک ارزان و تخصصی را برای شما به ارمغان می آوریم. پس از خرید این پکیج می توانید تمام صفحات سایت، کلمات کلیدی، و محتواهایی که می خواهید به آن ها بک لینک بدهید را برای ما ارسال کنید اما توصیه می کنیم برای اثر گذاری بالاتر و مشاهده نتیجه بهتر، به تعداد بسیار کمی از صفحات لینک بدهید. از آن جایی که سایت Wikipedia متمرکز بر موضوع خاصی نمی باشد، می توان از آن برای بک لینک سازی در تمام حوزه ها استفاده کرد، اما تاثیر آن بر سایت هایی که تازه تاسیس نیستند بیشتر است.

پیج رنک در حقیقت اولین الگوریتم گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها بود که از آن استفاده می کرد. جالب است بدانید که خود گوگل تا زمان هایی پیش برای هر وب سایت یک عدد از 1 تا 10 به عنوان پیج رنک اعلام می نمود. با این حال بسیاری بر این عقیده اند که پیج رنک گوگل امروزه هیچ گونه تاثیری ندارد. (به اصطلاح پیج رنک مرده است!) اما شواهد تجربی از بالا آوردن وب سایت های مختلف نشان می دهد که اصلا این گونه نیست! مشکلی که برخی می گیرند آپدیت آخر این الگوریتم است که اهمیت آن تا حدودی کاسته شد. چیزی که اخیرا حذف شد، تولبار پیج رنک گوگل بود که هیچ گونه اهمیتی هم نداشت.

امکانش هست قبل از خرید بک لینک نمونه بک لینک به ما بدین؟ میخوام بدونم تو چه سلیت هایی لینک سازی انجام میدین و اینکه کیفیت و دامین آتوریتی سایت ها چقدر هست. خرید بک لینک از سایت های معتبر موجب بالا رفتن اعتبار و پیج رنک سایت خواهد شد. در طی ده سال فعالیت در زمینه سئو و بک لینک ، پکیجی از سایت های قوی و تاثیر گذار در سئو گردآوری شده است ، این سایت ها از ایندکس و قدرت دامنه بالایی برخوردار هستند و به سایت شما در صعود در نتایج گوگل کمک خواهد کرد .

اینجاست که رقابت در بازار آنلاین بیش از پیش حائز اهمیت است و لازم است سایت شما که تمامی فاکتورهای کیفی را رعایت نموده به صدر نتایج دست یابد. خرید بک لینک طبیعی و قوی با هر عنوانی که باشد، گوگل با آن مخالف است. چرا که گوگل همواره در تلاش است که نتایج جستجو را به نحوی بهینه نماید که حق به حق‌دار برسد و این بسیار عالیست. خرید بک لینک برای سایت در زمره تکنیک‌های کلاه سیاه محسوب می‌گردید که هم‌اکنون توسط تیم سئوسل با رعایت بسیاری از نکات امنیتی و طبیعی‌سازی لینک‌سازی‌ها، به کلاه خاکستری تبدیل شده است و احتمال پنالتی شدن سایت بسیار پایین است. بک لینک‌ ها به لینک‌ هایی اطلاق می‌شود که از سایت‌ های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند.

البته ما در محتوای چگونه بک لینک بگیریم؟ در این باره بیشتر صحبت کرده ایم. زمانی که یک وب سایت با اعتبار بیشتر نسبت به شما، به یکی از صفحات سایتتان لینکی می دهد، در واقع از شما تعریف کرده است. همین مسئله سبب می شود که گوگل ارزش و اعتبار خاصی را برای شما در نظر بگیرد. تاثیر بک لینک در سئو سایت، دقیقا مثل زمانی است که یک فرد معتبر از شما تعریف کند.

از این رو، استفاده از تکنیک های صحیح برای بک لینک سازی حائز اهمیت است.از رایج ترین اشتباهاتی که می توان به آن اشاره کرد، خرید بک لینک ارزان است که ریسک بسیار بالایی دارد و ارزش زیادی نیز به سایت شما ااضافه نمی کند. در اکثر مواقع، این نوع بک لینک ها از سایت هایی با دامین آتوریتی کم و بی اعتبار به سایت شما داده می شوند.از دیگر اشتباهات رایج می توان به خرید بک لینک انبوه اشاره کرد که از بزرگ ترین و جبران ناپذیر ترین اشتباهات در حوزه سئو می باشد. اگر سایت هایی که زمینه ی کاری مرتبط و مشترکی با شما دارند به شما لینک بدهند، ارزش بیش تری را از تعداد زیادی بک لینک نا مرتبط به سایت شما اضافه می کنند. همان طور که می‌دانیم بک لینک‌ها از اهمیت بالایی دارند چرا که تاثیر بالایی بر سئو سایت و بهبود رتبه‌های سایت دارند. یک سایت برای این که بتواند در نتایج گوگل رتبه و جایگاه خوبی کسب کند نیاز به کسب اعتبار دارد. خرید بک لینک یکی از بهترین راهکارها برای بالا بردن اعتبار سایت و رشد رتبه در نتایج است.

در واقع، بک لینک ها نقش مهمی در محاسبه رتبه بندی وب سایت ها توسط موتورهای جستجوی گوگل دارند. استفاده از بک لینک مناسب تاثیر فوق العاده ای بر افزایش رتبه وبسایت و بهبود سئوی خارجی آن دارد. به لینکی که از یک سایت دیگر به سایت شما داده می شود، بک لینک می گویند. در واقع، آنها نقش مهمی در محاسبه رتبه بندی وب سایت ها توسط موتورهای جستجوی گوگل دارند. خرید بک لینک یکی از راهکار های مؤثر در بهبود سئو و رتبه‌ بندی وبسایت است. با خرید بک لینک می‌توانید به سرعت و بهبود روند سئوی وبسایت خود کمک کنید و در مقابل رقبایتان پیشی بگیرید.

شما با هر نوع کسب و کاری قطعا می‌خواهید وبسایت تان در نتایج موتورهای جستجو جایگاه خوبی داشته باشد. از این رو استفاده از بک لینک باکیفیت‌ می‌تواند به بهبود رتبه شما بسیار کمک کند. اما خب از نظر گوگل باید آنقدر صبر کنیم و محتوا در سایت مان بگذاریم تا خود سایت ها در سطح وب به ما لینک بدهند! بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند. البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه نوع بک لینکی نیاز دارد. دایرکتوری‌ ها سایت ‌های مرجع هستند که سایر وب سایت‌ ها را بر اساس فعالیتشان دسته بندی می‌ کنند، این وب سایت ‌ها مخاطبان و بازدید کنندگان زیادی در طول روز دارند و خرید بک لینک دائمی از این وب ‌ها موجب افزایش رتبه سایت شما می ‌شود.

همانطور که قبلا ذکر کردیم، استفاده از بک لینک های اشتباه و بی کیفیت به وب سایت شما آسیب می رساند. سپردن این کار به متخصصان، وب سایت شما را از آسیب های احتمالی دور نگه می دارد. کارشناسان ما با استفاده از ابزارهای قدرتمند تحلیل رقبای شما را انجام داده و لینک سازی خواهند کرد. بک لینک هایی که از تیم های متخصص خریداری می کنید ماندگارتر از بقیه خواهند بود. همانطور که گفتیم برای بهبود سئو سایت لازم است که برای خرید بک لینک قوی هزینه کنید.

بک‌لینک‌ها، لینک‌هایی از یک وب‌سایت به صفحه‌ای در وب‌سایت دیگر هستند. گوگل و دیگر موتورهای جستجوی بزرگ، بک‌لینک‌ها را برای یک صفحه خاص در نظر می‌گیرند. صفحات دارای تعداد زیاد بک‌لینک دارای رتبه بالایی در موتورهای جستجو هستند. در اینجا ما لیست سایت هایی جهت خرید بک لینک دانشگاهی – لیست سایت های edu جدید را برای شما اماده کرده ایم که با خرید این لیست به راحتی و بصورت رایگان می توانید برای سایت های خود در قدرتمندترین سایت های دانشگاهی بک لینک بسازید. نحوه صحیح اجرای لینک سازی خارجی را در دوره  سئو در شیراز بیان کرده ایم. بک لینک ها به ربات‌های موتورهای جست‌وجو کمک می‌کنند تا لینک هایی که به وبسایت شما داده شده است را پیدا کرده و سایت شما را بهینه‌تر crawl کنند (بخزند).

این باعث می‌شود تا صفحات مهم و پربازدید در رتبه‌بندی بالاتر قرار بگیرند. یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که باید به آن توجه کنید، جریمه شدن توسط گوگل برای پیوندهای غیرطبیعی است. به همین دلیل، دانستن موضع گوگل در مورد لینک های پولی مهم است، زیرا قطعا نمیخواهید توسط گوگل جریمه شوید. گوگل نمی خواهد شما بک لینک بخرید، موتورهای جستجو هیچ روش مصنوعی برای به دست آوردن لینک را دوست ندارد. قبل از اینکه نکات بسیار مهم در مورد خرید بک لینک و عواقبی که این موضوع می‌تواند برای وبسایت ما داشته باشد بپردازیم ابتدا می‌خواهیم مفهوم مزرعه لینک یا فارم لینک را بررسی کنیم.

البته در ساخت بک لینک نیازی نیست تماما از بهترین سایت ها استفاده نمایید. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای گوگل برای تعیین اعتبار و رتبه یک سایت، لینک‌های دریافتی آن از سایر سایت‌ها است. البته باید به خاطر داشته باشید که رفتار طبیعی در دریافت بک‌لینک از یک سایت یا مرتبط بودن آن می‌تواند میزان تاثیرگذاری را افزایش دهد. در تریبون می‌توانید انواع بک‌لینک را در سایت‌های گوناگونی خریداری کنید و با کمک مشاوران و تیم پشتیبانی ما بیشترین میزان تاثیرگذاری را دریافت کنید. برای ثبت سفارش و مشاهده سایت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌کنند، کافیست همین حالا وارد پنل تریبون شوید.

در ادامه مهم‌ترین نکاتی را که هنگام خرید بک لینک باید در نظر داشته باشید بررسی می‌کنیم. می‌توانید این موارد را به
عنوان چک لیست خرید بک لینک، در نظر بگیرید. در فرایند لینک سازی، انتخاب انکرتکست مناسب برای لینک دادن به صفحات وب، بسیار حائز اهمیت هستند. انکرتکست، متنی است که به صورت لینک قرار می گیرد و با کلیک بر روی آن، کاربر به صفحه مورد نظر هدایت می‌شود.

سفارش  بک لینک

متاسفانه سودجویان بسیاری هستند که با استفاده از این بک لینک ها یک سایت را به سرعت بالا آورده و پروژه را تحویل و بلافاصله اصرار شدیدی به تسویه حساب می کنند. معمولا این سایت ها پس از مدتی از صفحه یک به صفحات 8 و 9 افت می کند. منظور از کیفیت بک لینک ها ، قدرت دامنه ایست که لینک سایت در آن قرار میگیرد.همچنین قدرت لینک به معیارهایی از جمله متن لنگر لینک ، ترافیک سایت لینک دهنده و غیره بستگی دارد. گوگل از بک لینک ها برای کشف صفحات جدید در اینترنت و نمایه سازی آن ها در فهرست نتایج جست و جو استفاده می کند.همچنین کاربران از بک لینک ها برای جابجایی بین سایت های موجود در اینترنت بهره میگیرند. گوگل و سایر موتور های جستجو در دنیا، با در نظر گرفتن بک لینک ها به سایت ها رتبه می دهند . بازاریابی محتوایی یعنی تولید محتوا به نحوی که کاربران را به خرید محصولات و خدمات شما علاقه مند کند.

همچنین سئو کاران بهترین بک لینک ، از نحوه عملکرد الگوریتم های گوگل مطلع بوده و با پیگیری بروزرسانی الگوریتم ها ، کمک بیشتری به افزایش رتبه سایت شما خواهند کرد. گوگل آنقدر روی خرید بک لینک برای دریافت اعتبار حساس است که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که سایت‌های اسپم را به گوگل معرفی کنند. برای آشنایی با نحوه معرفی سایت اسپم به گوگل مقاله لینک‌شده را حتما با دقت مطالعه کنید. همان لینک های معمولی هستند که در بسیاری از وب سایت ها دیده می شوند. گوگل، مقصد این لینک ها را بررسی می کند و در صورتی که توسط یک سایت معتبر لینک داده شوند، رتبه بندی سایت مقصد بهبود می یابد. در این حالت گوگل می تواند به لینک سر بزند و آن را مورد ارزیابی قرار دهد.

برای شروع ، به سادگی در HARO مشترک شوید (به خبرنگار دیگری کمک کنید). این یک سرویس رایگان است که منابع متخصص (مانند خود شما) را با وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران که به دنبال همکاران هستند ، متصل می کند. برای مشاهده نمونه ای از دنیای واقعی شرکتی که از این قوانین لینک دهی برای رسیدن به بالای صفحات جستجو استفاده کرده است ، مطالعه موردی ویدئویی ما را در مورد Glassdoor بررسی کنید. به عبارت دیگر ، کیفیت به اندازه کمیت در هنگام بازگشت بک لینک اهمیت دارد.

سفارش  بک لینک

البته به شرط اینکه منبعی که برای انتشار رپورتاژ انتخاب کردید، یک منبع معتبر باشه. هر نوعی از بک لینک به نحوی تاثیرات خودش رو بر روی رتبه سایت خواهد گذاشت و در نهایت با رعایت تمامی فاکتورهای سئوی داخلی و تکنیکال و خارجی، شاهد چنین رشدهایی خواهیم بود. تصویر زیر یک مقایسه سه ماهه از وضعیت وب سایتی هست که به وضوح، میزان افزایش کلیک، ایمپرشن و رشد پوزیشن قابل مشاهده هست.

این روش بک لینک سازی به علت تنوع بالا مناسب تمام سایت ها با هر موضوعی است و برای سایت های تازه تاسیس نیز توصیه می شود. تمام روش های بک لینک سازی قوی و تاثیرگذار در این پکیج وجود دارند. تمامی این بک لینک ها در سایت هایی با ارزش دامنه بالا ساخته شده و اسپم اسکور پایینی دارند. ترکیب این بک لینک ها با بک لینک های کامنتی و استفاده از آن ها به عنوان بک لینک لایه دوم، میزان تاثیر آن ها را افزایش می دهد. با خرید بک لینک از سایت های پر بازدید، کابران زیادی جذب سایت شما خواهند شد.

بک‌لینک‌های فالو از اعتبار و قدرت بیشتری برخوردارند و اعتبار را از سایت رسانه به سایت مقصد انتقال می‌دهند. آیا میدانید سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو و رنکینگ گوگل است؟ افزایش سرعت بارگذاری سایت باعث میشود گوگل امتیاز ویژه ای برای سایت شما قائل شود. در این سرویس ما با کاهش حجم صفحات و فشرده سازی ویژه سایتهای وردپرسی میزان لود تایم سایت شما را بصورت چشمگیری کاهش میدهیم. وب سایتهای این پکیج با موضوعات مختلف بوده و به روز رسانی می شوند و آی پی سرور متفاوت دارند با خرید این پکیج، راهنمایی های لازم برای حفظ رتبه و ارتقای رتبه به شما ارائه خواهد شد. اکثر بک لینک های این سایت اعتبار دامنه زیر 50 دارند که جزو بک لینک های باکیفیت پایین محسوب میشود.

یکی از مهم مترین بک لینک هایی که در اوایل می تواند به سایت شما کمک کند، اشتراک محتوا است. از این رو، توصیه می کنیم پکیج های اولیه خرید بک لینک دائمی خود را از سایت های web2 و سایت های اشتراک محتوا انتخاب نمایید. در آخر، به خاطر داشته باشید که در استفاده از رپورتاژ آگهی ها اصلا عجولانه عمل نکرده و در ابتدای کار، از ان ها برای بک لینک سازی سایت استفاده نکنید. لینکی که از یک سایت به سایت دیگر داده می‌شود بک لینک (Backlink) نام دارد.

یا می توانید به ذکر گزارشات یا آماری که منتشر کرده اید بپردازید و از آنها بخواهید یک پیوند مناسب به منبع اصلی داشته باشند. منحصر به فرد – اگر سایت به شما مراجعه کند اما به رقبای شما مراجعه نکند ، امتیاز بیشتری خواهید گرفت. در غیر این صورت ، ممکن است داشتن بک لینک خوب باشد ، اما این جدول جدول است. صحت این جمله زمانی آشکار می شود که محتوای شما شامل برخی از ویژگی های مهم باشد. گوگل به محتوای تکراری اهمیت چندانی نمی دهد و قدرت اصلی از آنِ سایتی است که محتوای یکتایی را برای اولین بار تولید کرده است.

خرید بک لینک به طور حتم از دید گوگل یک تکنیک کلاه سیاه است با این وجود اگر استانداردهای لینک سازی خارجی را شناخته و به درستی رعایت کنید میتوان آن را در دسته کلاه خاکستری قرار داد. بک لینک‌های اولین صفحه در نتایج جستجوی گوگل، 3.8 برابر رتبه‌های دوم تا دهم است. برای کلمات کلیدی سخت تر، لینک سازی معمولی و تک لایه دیگر پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما