titanchatbanner

هشدار نارنجی هوا برای بارش شدید باران در گیلان و غرب مازندران

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات هوایی با اشاره به صدور اخطاریه نارنجی رنگ در گیلون و غرب مازندران گفت: امروز سه شنبه مجدداً در گیلون و غرب مازندران سیل انتظار داریم.

آفتاب نیوز :

روز گذشته طی 15 ساعت 217 میلی متر باران در آستارا بارید که موجب جاری شدن سیل و افزایش آب رودخانه شد. «صادق ضیایان» روز سه شنبه بار دیگر نسبت به بارش های سیل آسا در گیلون و غرب مازندران هشدار داد و از احتمال طغیان مسیل ها و رودخانه ها خبر داد. به همین منظور بار دیگر از مسافران و مردم تقاضا داریم در تردد در جاده های استان گیلان به اردبیل دقت کرده و از توقف و استراحت در حاشیه و حریم رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

به گفته ضیائیان، امروز در نیمه جنوبی اردبیل، مازندران، مرتفع ترین مناطق زنجان و قزوین بارش باران با شدت کمتری پیش بینی می شود که برای آن هشدار زرد اعلام شده است.

وی گفت: امروز سه شنبه همچنین در شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان جنوبی، رضوی، سمنان، اصفهان، البرز، کرمان، جنوب تهران، شمال مرکزی، قم، یزد و کرمان و فردا چهارشنبه در اصفهان، شمال و جنوب مرکزی. قم. تهران، خراسان جنوبی، رضوی جنوبی، خراسان جنوبی، شرق کرمان و سیستان و بلوچستان و روز پنجشنبه در خراسان جنوبی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، شمال اصفهان، جنوب تهران، قم، شمال مرکزی و خوزستان به باد شدید احتمال افزایش گرد و غبار، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید وجود دارد.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما