کاشت طبیعی مو بهترین کلینیک تخصصی کاشت موی طبیعی در اصفهان

از رایج ترین عوارض جانبی، زخم های ناشی از پیوند مو طبیعی هستند که پس از انجام پیوند مو با هر دو روش ظاهر می شوند.

لازم به ذکر است که این روش تکنیکی قدیمی محسوب می شود و با مشکلاتی همراه است. به همین دلیل در کلینیک کاشت موی دکتر نیلفروش زاده انجام نمی شود.

کاشت مو

افراد می‌‌توانند با کاشت مو اقساطی در کلینیک آفرینش کاشت مو خود را با بالاترین کیفیت انجام دهند.

چه کارهایی باید قبل از کاشت مو انجام دهیم؟

برای ارتباط با بهترین پزشکان می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره تلفنی با دکتر پوست و مو وجود دارد. جراحان و متخصصان پیش از هر اقدامی با توجه به نوع موها، انتظار مراجعه کننده و پتانسیل اولیه پوست برای استخراج فولیکول های مو، بهترین روش کاشت مو که شامل روش FUT و یا FUE می شود، را برای هر فرد انتخاب می کنند.

بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا به نیازها و خواسته‌های فردی و همچنین توصیه پزشک بر اساس شرایط بیمار بستگی دارد.

کاشت مو در کلینیک تخصصی پوست و مو ساعی

تغذیه ناسالم، تغییرات هورمونی، ژنتیک، استرس، فشار کاری، استراحت کم و … از دلایلی هستند که کیفیت رشد موها را کاهش می دهند. کاشت مو جزو عمل های جراحی می شود و هر عملی با کمی درد همراه است.

فرآیند عمل کاشت مو به صورتی است که جراح، پیش از تزریق داروهای بی حسی ابتدا اقدام به تمیز کردن پوست سر شما می نماید و سپس پزشک جراح یکی از دو روش FIT یا FUT را برای انجام عمل کاشت مو سر شما انتخاب می کند. در کاشت به روش FUT پزشک جراح یک نوار ۶ الی ۱۰ اینچی از پشت سر که حاوی موهای قوی میباشد را از ناحیه برداشته و پوست را توسط بخیه می بندد. فوراَ پس از آن موهای دور این ناحیه به همراه آن مخفی می شود.

این روش که مخصوص آقایان می‌باشد، در آن می‌توان از موهای ریش، سینه و یا حتی کمر برای برداشت استفاده کرد. برداشت موهای مناسب در این روش مشابه با تکینک FUE می‌باشد، با این تفاوت که علاوه بر موهای پشت سر از موهای مناسب در سایر قسمت‌های بدن نیز می‌توان استفاده کرد.

هر گاه طاسی به حدی باشد که نیاز به گرافت موی بیشتر احساس شود برای برداشت گرافت مو از بانک فرد از دو روش جراحی و بدون جراحی همزمان استفاده میشود که به این روش ترکیبی می گویند. این افراد ممکن است بعد از کاشت مو دوباره دچار ریزش مو شوند.

با توجه به معیارهایی که در انتخاب کلینیک کاشت مو دخیل است، نکته مهم نحوه بررسی این معیارها در پروسه تحقیق برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو است. زیرا حتما شما هم این تجربه را داشته‌اید که با وجود این که معیار‌های مناسب برای انتخاب کلینیک خوب را می‌دانید، اما در انبوهی از تبلیغات مختلف سردرگم شوید.

بعد از این عمل، پزشک 1 هفته استراحت مطلق را توصیه می کند تا زخم ها و قسمت های آسیب دیده بهبود پیدا کنند. بعد از این مدت می توانید فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.

کاشت مو

به دلیل افزایش میزان ریزش مو در مردان و زنان یکی از رایج ترین تکنیک های زیبایی کاشت مو به روش ترکیبی، ترکیب روش های FUT + FUE + BHT است. تکنیک های قبلی قدیمی، ابتدایی و ناکارآمد بودند و نتایج نامطلوبی از خود به جای می‌گذاشتند. امروزه در بین افراد طاس، تمایل به کاشت مو با چگالی بالا بسیار رایج شده است.

هم چنین هر آن چه که باید قبل و بعد از جراحی مراعات گردد توسط جراح یادآوری می شود. یک جراح باسابقه می تواند درصد موفقیت عمل را هرچه بیشتر نماید. بنابراین توصیه می شود که قبل از انجام جراحی پیوند مو، در مورد سابقه جراح انتخابی خود سؤال بپرسید. کلینیک ساعی مرکزی مجرب و قابل اعتماد برای دوستداران زیبایی وکسانی که طالب  انجام اعمال زیبایی هستند ، محسوب می شود.

چون موهای کاشته شده در برابر DHT مقاوم می باشند، اگر موهای طبیعی اطراف موهای کاشته شده شروع به ریزش کند، موهای پیوند زده شده دچار ریزش نخواهند شد. شما می توانید با انجام پیوند مو طبیعی از شر طاسی سر خود خلاص شده و شاهد رشد مجدد موهای خود به صورت دائمی باشید. در صورت استفاده از کاشت مو به روش FUE برای انجام عمل پیوند مو ممکن است به مدت ۲ تا ۳ هفته کمی ریزش داشته باشید، در این مدت نگران نبوده و کمی اجازه دهید تا مراحل درمان طی شود. پس از گذشت این دوره موهای کاشته شده شروع به رشد کرده و عملا شما شاهد نتایج عمل زیبایی پیوند مو طبیعی خود خواهید بود.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی این کار به دو روش میکروسرجری (MF.U.T) و روش دیگر (MF.I.T) انجام می‌شود. طریقه کاشت موهای برداشته شده در هر دو روش FIT و FUT یکسان است و موها در هر دو روش به صورت میکروگرافت کاشته می‌شوند و اختلاف این دو روش تنها در نوع برداشت موها است.

در موارد خاص در صورتی که نیاز باشد از موهای بخش هایی از بدن مانند قفسه سینه نیز برای افراد استفاده می شود. به طور کلی دو روش برای برداشت گرافت های مو از پشت سر بیمار وجود دارد که میتوان از آن به عنوان روش جراحی و روش غیر جراحی نام برد. کاشت موی سر برای افرادی که دچار ریزش مو شده اند مانند معجزه است و باعث رشد مجدد موها می شود. اگر شما نیز دچار ریزش مو و طاسی شده اید، می توانید با مراجعه به متخصصان پوست و مو و افراد باتجربه در این زمینه ، کاشت مو انجام دهید.

روش SUT با توجه به مزایایی که در بالاتر به آن اشاره کردیم و همچنین تجربه کلینیک‌های زیبایی، می‌توان بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا دانست. کاشت مو به روش های مختلفی انجام میشود و تفاوت این روش ها در نحوه برداشت فولیکول ها و گرافت های مو است؛ نحوه کاشت همه روش ها یکسان میباشد. پس در حقیقت وقتی از بهترین روش کاشت مو صحبت میکنیم منظورمان بهترین روش برداشت گرافت‌های مو است به طوری که بتوانیم بیشترین تعداد گرافت‌های سالم مو را در بیاوریم. در این متد، موهای بدن با استفاده از تکنیک FIT جداسازی می‌شوند و هیچ اسکاری از خود روی پوست به جای نمی‌گذارند.

بهتر است که تا حداقل یک ماه در هنگام شستشوی موهای خود به نکات مختلف توجه کاشت مو تهران داشته باشید و بعد از یک ماه می‌توانید موهای خود را مثل سابق بشویید.

قولیکول مو در ناحیه بانک مو باید سالم باشد و به هورمون‌های ریزش مو نباید حساس باشد.

پس از کاشت موهای سر به هر روشی، ممکن است درد در پوست را حس کنید و نیاز باشد از یکسری داروها استفاده کنید. بسیاری از پزشکان ماینوکسیدیل (Rogaine) یا داروی رشد مو فیناستراید (Propecia) را برای بهبود رشد مجدد مو تجویز می‌کنند. این داروها همچنین به کاهش یا توقف ریزش مو در آینده هم کمک می‌کند.

برای جلوگیری از بروز این عارضه توصیه می‌شود حتما در جلسات ارزیابی قبل از عمل کاشت مو، داروهایی که مصرف می‌کنید یا سابقه پزشکی مانند اختلال خونریزی و انعقاد خون را به پزشک خود اطلاع دهید. هر چند خونریزی در محل گیرنده غیر طبیعی نیست و می‌توان آن را با محلول‌های حاوی اپی‌نفرین کنترل کرد. داروها می‌توانند موجب ریزش موهای سر در مرحله رشد(آناژن) و در مرحله استراحت(تلوژن) شوند. قرص‌های ضدبارداری، داروهای رقیق کننده خون، داروهای کاهنده فشار خون، داروهای ضد درد، داروهای ضد آرتریت و….

بهترین کار برای برگشتن موهای از دست رفته کاشت مو میباشد ، به این دلیل که روش های دیگر یا یک روش ماندگار نیستند یا اینکه بعد از مدتی بدلیل مشکلات زیادی به حالت اولیه برگشت داده خواهند شد. این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد. کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد. از هفته‌ی دوم تا ماه دوم پس از کاشت (حدودا ۴۰ روز بعد از کاشت مو)، موهای جدید شما شروع به ریزش می‌کنند.

مشاورین ما در تمام مراحل کاشت در کنار شما خواهند بود و شما را از هرگونه ابهام بی‌نیاز می‌کنند.

  • هر گرافت مو به جز دسته تارهای مو، دارای مؤلفه‌های بیشتری است.
  • برای جلوگیری و درمان ریزش مو باید علت به وجود امادن آن را بررسی کنید و برای پیشگیری از بروز طاسی و کچلی می توانید از روش های درمانی مختلفی کمک بگیرید.
  • در روش ترکیبی بخشی از گرافت‌های مورد نیاز با کمک FUT و برخی دیگر از آن‌ها با کمک روش FIT استخراج خواهند شد.
  • اگر به دنبال بهترین کلینیک تخصصی کاشت موی طبیعی هستید، با متخصصین ما در کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید.

کلینیک های معتبر کاشت مو با رعایت کامل تمام پروتکل های بهداشتی و چکاپ پرسنل خود به صورت روزانه در دوران شیوع کرونا نیز فعالیت دارند. این کلینیک ها با پذیرش کمتر مراجعه کنندگان محیطی ایمن تر را فراهم خواهند کرد.

با توجه به اینکه ریزش مو اغلب در ناحیه جلو و فرق سر اتفاق می‌افتد و این دو ناحیه بسیار در زیبایی و ظاهر افراد مؤثر هستند، خیلی از افراد به دنبال روشی برای رفع این مشکل می‌باشند. روش پیوند موی طبیعی، یکی از روش‌های زیبایی و درمانی برای رویش مجدد موها در ناحیه طاسی است. بسیاری از داوطلبان درباره قیمت کاشت مو، تحقیق می کنند و برخی از آنها متاسفانه فقط به دنبال جایی هستند که با کمترین هزینه کاشت مو به روش Sut (و یا تکنیک ها و روش های دیگر) بتوان در آنجا از این خدمات استفاده کنند. علاوه بر این مسئله، تجهیزات و دستگاه های بکار رفته در عمل کاشت مو و همچنین هزینه های جانبی آنها را هم به این لیست اضافه کنید.

کاشت مو

با سلام ، ممنون از اعتماد شما جهت انتخاب کلینیک کاشت مو تهران بیوتی به منظور درمان طاسی سر و رفع ریزش مو. با سلام، چنانچه میزان ریزش تشدید پیدا کرده و رشد مجدد موها متوقف شده باشد، جهت بررسی بیشتر نیاز به انجام آزمایشاتی است تا بهترین روش بازگشت موهای از دست رفته انتخاب گردد. عموما در صورتی که به موقع متوجه ریزش شدیی و عدم رشد مجدد موها شوید می توان از روش هایی همچون مزوتراپی مو جهت تقویت و رشد دوباره موها استفاده کرد.

در واقع به این صورت است که، بخش بسیاری از گرافت‌ها به صورت نواری برداشته می‌شود و برای افزایش تراکم و یا حتی بهبود نتیجه از برداشت تک تار و یا FUT استفاده می‌شود. کاشت مو طبیعی یک فرایند زیبایی برای انتقال فولیکول‌های مو از یک ناحیه سر و یا حتی بدن به نواحی کم پشت و یا بدون مو گفته می‌شود.

کاشت مو

استفاده از برش‌های جانبی در برابر برش‌های ساژیتال در جوامع کاشت مو شدیداً مورد بحث قرار گرفته‌است. بسیاری از جراحان برجسته کاشت مو به‌طور معمول از ترکیب این دو روش براساس آنچه که برای بیمار مناسب است استفاده می‌کنند. رعایت مراقبت های بعد کاشت مو در نتیجه موفق آن تاثیر بسزایی دارد و در صورت عدم رعایت این موارد ممکن است نتیجه مطلوبی نداشته باشد. نحوه شستن سر بعد کاشت مو یکی از مواردی است که باید با دقت فراوان و طبق دستور پزشک انجام شود تا به فولیکول‌های مو تازه کاشته شده آسیبی وارد نشود.

یکی از فاکتورهای لازم برای کاندید مناسب بودن، داشتن انتظارات واقع گرایانه است؛ بسیاری از افراد پس از انجام کاشت مو طبیعی از نتایج راضی نخواهند بود زیرا انتظارات آنها از پزشک برآورده نشده. همواره به یاد داشته باشید که هرکس تعداد محدودی فولیکول مناسب برای اهدا خواهد داشت به همین دلیل پزشکان گاهی از نقاط دیگر بدن نیز برای اهدا استفاده خواهند کرد که گاها انتظارات بیماران از نتیجه عمل کاشت مو برآورده نمی شود. ابزاری برای کاشت مو در روش کاشت میکروفیت می باشد که با سایز های ۶۰۰ الی ۱۸۰۰ میکرونی طراحی و ساخته شده است که عمل برش و جایگذاری گرافت مو را در یک مرحله انجام می دهد.

با سلام بهتره با سایر روش ها مثل مزوتراپی و مصرف دارو و … ریزش مو رو متوقف کنید بعد با مشورت پزشک برای کاشت مو تصمیم بگیرید.

بانک مو و گرافت مو دو اصطلاحی هستند که در جلسه مشاوره برای کاشت مو به کرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاشت مو یکی از راه های درمان کچلی است که اتفاقا طرفداران بیشماری دارد. در این فرآیند از بانک مو و گرافت موی شما برای رویانیدن موهای تازه در قسمت‌های مختلف سر به خصوص بخش جلویی و مرکز آن استفاده می‌شود.

اما نگهداری و مراقبت از موها سخت تر از آن چه که فکر می کنیم می باشد. ✔ هرچه تعداد گرفت های کاشته بیشتر باشد به طبع هزینه هم بالاتر می رود. ✔ روش SUT، تنها مناسب الگوی طاسی شقیقه الگوی طاسی شقیقه، خط رویش _ الگوی طاسی ورتکس و در کل مساحت های طاسی کم می باشد.

در این روش با بی حسی موضعی محل برداشت مو ها باعث می شود که درد و خون ریزی به حداقل برسد .

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما
محتوای این سایت از منابع مختلف اینترنتی جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پردازش می‌شود، اما ما از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.